Značka Calzedonia vznikla v roce 1987 v italském městě Verona. Myšlenka, která stálá u zrodu značky, byla vytvořit obchod, kde se prodávají punčochy, punčocháče, ponožky a plavky pro ženy, muže i děti, a to vše prostřednictvím franšízingové sítě. Úspěch produktů vedl k expanzi značky, která má ve svém odvětví více než 20 let zkušeností.
Osobní přístup
Jedná se o společnost, která se specializuje především na punčochové zboží a spodní prádlo a její úspěch je dán vysokou kvalitou produktů a individuálním přístupem k zákazníkům. Calzedonia ví, jak v oblasti spodního prádla a plavek pomáhat tisícům žen z celého světa. Osobní přístup je pro značku zásadní kvůli vybudování důvěry zákazníků.
Calzedonia Group
Je hlavním hráčem evropského průmyslu a jedním z lídrů v tomto odvětví na mezinárodní úrovni – 64 % prodejen Calzedonia Group se nachází mimo Itálii. Skrze rozléhlou distribuční síť se Calzedonia dostává ke spotřebitelům prostřednictvím butiků a obchodů v Miláně, Římě, Paříži, Londýně, Moskvě, Barceloně, Dubaji, Hong Kongu, New Yorku, Sao Paulu, Šanghaji, Tokiu a do mnoha dalších metropolitních měst.
Pozitivní přínos
Calzedonia si klade za cíl zlepšovat životní prostředí a kvalitu života svých zaměstnanců a zákazníků. Proto se rozhodla přispět k naplnění cílů Agendy OSN pro udržitelný rozvoj, kam mimo jiné patří odstranění chudoby, dostupnost kvalitního vzdělání, genderová rovnost, inovace, důstojná práce a hospodářsky růst.
Expanze
V roce 2020 byl obrat Calzedonia Group 1,9 miliardy eur s neustálým růstem na zahraničním trhu, který dnes představuje 55 % všech tržeb. Společnost má více než 38 000 zaměstnanců po celém světě, přičemž 90 % z nich jsou ženy.
Není to jen Calzedonia
Calzedonia Group má široké zastoupení v České republice, ale nejen se značkou Calzedonia. Pod společnost patří další známé značky: Tezenis, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Falconeri, Atelier Emé a Signorvino s více než 4 000 prodejnami po celém světě. Jejich hlavním polem působnosti je Evropa, ale expandovali také na asijský trh, do Hongkongu a Japonska, a na severomerický trh, do New Yorku.
Pozitivní přínos
Calzedonia si klade za cíl zlepšovat životní prostředí a kvalitu života svých zaměstnanců a zákazníků. Proto se rozhodla přispět k naplnění cílů Agendy OSN pro udržitelný rozvoj, kam mimo jiné patří odstranění chudoby, dostupnost kvalitního vzdělání, genderová rovnost, inovace, důstojná práce a hospodářsky růst.
Značka Calzedonia
Značka Calzedonia vznikla už v roce 1987 v italském městě Verona. Postupně si vybudovala důvěru mnoha zákaznic, které si potrpí na kvalitní spodní prádlo, punčochové zboží a plavky dle posledních trendů. Calzedonia nabízí i basic kousky, které trendům nepodléhají a stávají se tak součástí vašeho každodenního šatníku na více sezón.
Punčochy všech barev a stylů
Pokud hledáte ty správné punčochy, Calzedonia vás překvapí svým bohatým výběrem. Skvěle doplní elegantní sukni, hodí se i ke kraťasům a pod kalhoty v zimním období. Správným výběrem barvy nebo stylu podtrhnete každý váš outfit, ať už si přejete udělat parádu nebo se cítit pohodlně a v teple během vycházky v zimě. Nejste si jistá jakou barvu si vybrat? Zvolte černé punčochy, budou se vám hodit ke všemu.
Legíny ke každému outfitu
Kromě punčoch a ponožek Calzedonia nabízí také trendy legíny, nepostradatelný kousek dámského šatníku. Hodí se totiž ke všem stylům, od sportovního po elegantní. Díky různorodosti materiálů a provedení je můžete kombinovat například s oversize mikinou pro doplnění casual looku. Naopak v kombinaci s klasickou halenkou vyladíte elegantnější vzhled. Vyberte si i vy ty pravé legíny a vyhrajte si s jakýmkoliv outfitem!